Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172 наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки за умови виконання всіх норм передбачених Законом.   

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» позначений перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), а саме:

  • щітки для волосся, гребінці, масажні щітки;
  • одноразова продукція;
  • пензлі та набори пензлів;
  • пилки, бафи, полірувальники;
  • перукарські ножиці;
  • манікюрні інструменти;
  • лаки і гель-лаки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • шпильки і шпильки для волосся;
  • акційні та знижені в ціні товари;
  • друковані видання
  • апарати для гоління
  • вироби з натурального та штучного волосся

Такий товар можна повернути тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ:

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та покупець має оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцеві в обміні або поверненні товару.   

 

Забираючи товар з відділення Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтеся з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку у присутності співробітника відділення  / кур'єра.

 

Техніка належної якості, яка вводилася в експлуатацію не підлягає обміну/поверненню.

Покупець має право розраховувати на гарантійний ремонт, якщо на товар встановлено гарантійний термін*. З приводу гарантійного ремонту звертайтеся до менеджера.

* терміни гарантії вказані на сторінці товару або у гарантійному талоні.

 

Процедура прийняття техніки на гарантійне обслуговування:

1. Клієнт заповнює зворотну форму, разом із співробітником інтернет-магазину, надаючи всю необхідну інформацію.

2. Після узгодження з менеджером клієнт відправляє товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта). Протягом близько 10-ти робочих днів з моменту надходження товару проводиться діагностика.

3. Якщо підтверджується заводський брак, клієнт має право на гарантійний ремонт.

4. Якщо брак товару не виявлено, проводиться ремонт техніки.

Повернення техніки яка не вводилася в експлуатацію, можливе протягом 14-ти днів за наявності чеку і всієї комплектації. Зворотнє пересилання здійснюється за рахунок покупця.

 

Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, що не вводилася в експлуатацію:

1. Клієнт заповнює зворотну форму, разом із співробітником інтернет-магазину, надаючи всю необхідну інформацію.

2. Якщо пройшло більше 14-ти днів, товар відправляється на діагностику в сервісний центр, протягом близько 10-ти робочих днів з моменту надходження товару на діагностику менеджер надає інформацію для прийняття подальших дій.

* гарантійний ремонт техніки, яка не вводилася в експлуатацію, здійснюється за рахунок інтернет-магазину.

Товар (гель-лаки, лаки, гелі і т.д) належної якості, який вводився в експлуатацію не підлягає обміну або поверненню.

Товар (гель-лаки, лаки, гелі і т.д) належної якості, які не вводилися в експлуатацію підлягає обміну або поверненню тільки у разі невідповідності замовлення.

 

Процедура обміну/повернення товару (гель-лаки, лаки, гелі і  т.д) неналежної якості, який вводився /не вводився в експлуатацію:

1.Кліент заповнює зворотну форму, разом із співробітником інтернет-магазину, надаючи всю необхідну інформацію.

2. Після узгодження з менеджером клієнт відправляє товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта). Протягом близько 10-ти робочих днів з моменту надходження товару проводиться перевірка. Результат обміну / повернення буде відомий після проведення перевіркі. 

3. При підтвердженні браку магазин компенсує куплений товар, якщо брак не виявлений - товар буде відправлений покупцеві, без компенсації коштів за пересилання.

 

Обміняти або повернути товар можна через служби Нова пошта та УкрПошта. Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця тільки після узгодження з менеджером. Вартість доставки згідно з тарифами служби.

 

МІЖНАРОДНІ ЗАМОВЛЕННЯ:

Повернення міжнародних замовлень здійснюється поштою, за адресою необхідно звернутися до менеджеру інтернет-магазину:

+380633814500 (viber, telegram)

+380684777365

+380950323208

info@beautypower.com.ua

 

При обміні та поверненні, товар слід відправити в повній комплектації, приклавши до нього також наступні документи:

Чек на придбання товарів (накладна) та гарантійний талон (у випадку з технікою).

Техніку можна повернути протягом 14 днів, з моменту отримання за умови, що цією технікою не користувалися, збережений товарний вигляд, упаковка (додатково надати фото), пересилання за рахунок клієнта. Відстежувати дату отримання товару можна завдяки Tracking number, як на сайті пошти країни одержувача, так і на сайті Укрпошти.

Повернення грошей або обмін можливий тільки в тому випадку, якщо діагностика підтвердить заводський брак. Якщо браку не буде виявлено, обмін НЕМОЖЛИВИЙ.